FC Eindhoven – Jong PSV online uitverkocht

De wedstrijd van aanstaande vrijdag tegen Jong PSV is in samenwerking met een aantal (maatschappelijke) partners van de club online uitverkocht. Wel is er nog een beperkt aantal kassatickets beschikbaar, deze tickets zijn binnen openingstijden verkrijgbaar bij het secretariaat van het Jan Louwers Stadion. Vol=Vol! Al wel in bezit van een wedstrijdticket? Het wordt druk, dus zorg dan dat je op tijd naar het stadion komt!

FCE Kidsplein
Speciaal voor de jongste Blauwwitters is er van 18.00 uur tot 20.00 uur een Kidsplein ingericht bij vak M (gastenvak). Het Kidsplein is voor iedereen toegankelijk en is voorzien van meerdere springkussens en eetkraampjes. Na de wedstrijd is er tijd voor het verzamelen van handtekeningen van de spelers!

Voorafgaand aan de stadsderby hebben we een leuke uitdaging voor jullie: een puzzel! Voltooi de puzzel zo snel mogelijk door alle stukjes op de juiste plek te zetten. Speel hier mee en maak kans op twee wedstrijdtickets voor de volgende thuiswedstrijd van FC Eindhoven!

Vragen en/of opmerkingen? Neem contact op met onze ticketing afdeling via ticketing@fc-eindhoven.nl!