FC Eindhoven kiest als eerste BVO voor corporate benefits Benelux

FC Eindhoven en corporate benefits Benelux gaan samen het platform Benefits at Work beschikbaar stellen voor alle medewerkers, vrijwilligers en andere betrokkenen bij onze club. FC Eindhoven is trots om het platform van corporate benefits Benelux als eerste BVO te mogen gaan gebruiken en om het bedrijf welkom te mogen heten bij de Club van Goei Volk!

Algemeen Directeur van FC Eindhoven Günther Peeters is trots op de nieuwe samenwerking met corporate benefits Benelux: “We zijn de eerste BVO die op deze manier een beloningssysteem kan gaan aanbieden aan iedereen die meewerkt aan het ontwikkelen van onze club. corporate benefits biedt een prachtige omgeving, waarmee wij onze werknemers, vrijwilligers en andere betrokkenen iets terug kunnen geven voor hun harde werk. Zonder deze groep zou FC Eindhoven niet de ontwikkeling kunnen doormaken die we nu doormaken en daar zijn we heel trots op. Wij willen graag een regionale en inclusieve club zijn met binding met het Eindhovense bedrijfsleven. Corporate benefits is ook nog eens gevestigd op de High Tech Campus en dus een prachtige toevoeging aan ons Eindhovense DNA.

Ook Key Account manager Angelo van Mil van corporate benefits Benelux is blij dat zij FC Eindhoven mogen verwelkomen in hun gigantische netwerk: “Al ruim 21.000 bedrijven in Europa gebruiken ons platform. In Nederland zijn dit al ruim 600 bedrijven. Dat we nu kunnen uitbreiden naar de voetbalwereld is ook voor ons een speciaal moment. FC Eindhoven is de eerste BVO die we mogen verwelkomen en gaan helpen met ons beloningssysteem. Het feit dat het Jan Louwers Stadion bijna om de hoek is en wij al jaren zeer intensief samenwerken met de hoofdsponsor van FC Eindhoven, VDL Groep, maakt deze samenwerking voor ons niet alleen een goede toevoeging aan onze netwerk, maar ook een logische eerste stap in de voetballerij.

Corporate benefits is de Europese marktleider als het gaat over Employee Benefits. Tevredenheid van werknemers is voor elk bedrijf een belangrijke pijler voor succes. Corporate benefits draagt hier aan bij door een platform beschikbaar te stellen, waarmee werknemers speciale personeelskortingen kunnen gebruiken bij verschillende A-merken. Al ruim 21.000 bedrijven en 9.9 miljoen werknemers in heel Europa gebruiken het platform van Corporate benefits en kunnen dagelijks genieten van speciale aanbiedingen als beloning voor het werk dat zij leveren.

Welkom bij de Club van Goei Volk: corporate benefits Benelux!