FC Eindhoven strijdt om de BeNeCup

Vijdagavond, 1 november, aanvang 20.00

Het verlies tegen het laag geklasseerde ZVV Volendam moet FC Eindhoven snel vergeten. Want de eerstvolgende wedstrijd is een internationale ontmoeting tegen FT Antwerpen om de prestigieuze BeNeCup, de verliezend bekerfinalist van België tegen de bekerwinnaar van Nederland. De strijd om deze cup bestaat uit een thuis- en uitwedstrijd. Coach Jan Vogels heeft drie weken de tijd om zijn spelers voor te bereiden op deze belangrijke wedstrijd en om hen weer op het juiste spoor te zetten. De eerste wedstrijd speelt FC Eindhoven thuis en is op vrijdagavond 1 november, aanvang 20.00 uur in het Indoor Sportcentrum Eindhoven aan de Theo Koomenlaan 1 te Eindhoven.

Algemeen directeur Anil Badloe: ”FT Antwerpen is een club met een rijk verleden, waarmee we al jaren een vriendschapsverband hebben. FT Antwerpen staat aan kop in de Belgische competitie en heeft nog geen puntverlies getolereerd. We zullen alle zeilen moeten bij zetten om dit Antwerpen te verslaan en de BeNeCup in Eindhoven te houden.”