FC Eindhoven treft maatregelen tegen coronavirus

Laatste wijziging: 15-3-2020

Naar aanleiding van de maatregelen die zijn genomen tegen het coronavirus zijn alle wedstrijden tot en met 6 april 2020 afgelast. Daarnaast zijn ook alle activiteiten van de FCE Randstad Academy en FCE Futstal afgelast. FC Eindhoven neemt ook haar verantwoordelijkheid en maatregelen om de verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan.

FC Eindhoven volgt de standaardmaatregelen en adviezen welke zijn voorgeschreven door het RIVM en KNVB omtrent het coronavirus. Waaronder onderstaande maatregelingen:

• Er worden voorlopig geen handen meer geschud
  • Spelers en stafleden worden tot nader order niet ingezet voor commerciële en/of maatschappelijke activiteiten.
  • Interviews met spelers en/of stafleden worden telefonisch afgehandeld.
  • Alle trainingen in de maand maart zullen achter gesloten deuren plaatsvinden.
  • Het secretariaat is beperkt (telefonisch) bereikbaar of mail naar info@fc-eindhoven.nl.