FC Eindhoven treft promovendus FCK De Hommel

Vrijdagavond 27 september

Na twee seizoenen van afwezigheid is FCK De Hommel weer terug in de Eredivisie. Hiermee is de Brabantse derby weer in ere hersteld. Met hun nieuwe selectie zullen de Bosschenaren een geduchte concurrent zijn voor een plaats in de play-offs. De wedstrijd is op vrijdagavond 27 september, aanvang 20.00 uur in het Indoor Sportcentrum Eindhoven aan de Theo Koomenlaan 1 te Eindhoven.

Gloriejaren

Algemeen directeur Anil Badloe over de wedstrijd: ’Met FCK De Hommel treffen we maar liefst 5 toppers uit de gloriejaren van FC Eindhoven. Najib el Allouchi, Adil Zouthane, Ian Willems, Kenan Koseoglu en Karim Bali zijn namen die de harten van vele FCE-supporters sneller doen laten kloppen. Ik roep het publiek op om deze toppers dan ook een heel warm welkom te geven en vooral niet te vergeten wat deze spelers betekend hebben voor FC Eindhoven.

Het zal een verschrikkelijk moeilijke pot worden, omdat FCK De Hommel naast de genoemde toppers ook over spelers met specifieke kwaliteiten beschikt. Het Eindhovense publiek zal hopelijk de winnaar zijn. Ik verheug me er op.’