Football Memories gaat van start bij FCE

Samen voetbalherinneringen ophalen, dat is de essentie van Football Memories. Ouderen ontmoeten elkaar in het stadion waar ze onder begeleiding van vrijwilligers herinneringen ophalen aan het rijke voetbalverleden van FC Eindhoven. Elke sessie duurt 90 minuten met een kwartier theepauze.

Voor de meeste deelnemers zijn sociale interacties als deze niet meer zo vanzelfsprekend. Voetbal is het grootste sociale netwerk van Nederland. Een netwerk dat reikt tot in de haarvaten van de samenleving. Van de duizenden amateurclubs verspreid over het land, tot de miljoenen fans en liefhebbers: voetbal heeft als geen andere sport het vermogen om mensen te betrekken, bij elkaar te brengen en in beweging te krijgen. Daardoor is het een prachtig bindmiddel voor een sterke en hechte samenleving.

Na een voorbereidingstijd is het aanstaande donderdag 2 september dan zover. FC Eindhoven start met de pilot van Football Memories, onderstaand een foto van ons projectteam. Het is voor onze oudere supporters 67+) nog steeds mogelijk om deel te nemen aan dit project. Interesse? Mail dan naar info@koenraed.nl of neem contact op met projectleider Hans Verhoeven 0622874987)