Günther Peeters Algemeen Directeur FC Eindhoven

Welkom bij FC Eindhoven, Günther!

FC Eindhoven heeft in de persoon van Günther Peeters een Algemeen Directeur gevonden. De 50-jarige Belg maakt per 1 oktober de overstap van Beerschot (BE) naar de Blauw-Witten en zal geleidelijk de taken van Interim Directeur Justin Goetzee overnemen.

Peeters bekleedde de afgelopen jaren verschillende functies in het voetbal. Zo vervulde Peeters de rol van Account Manger België op ZZP-basis voor PSV en sinds 2018 als Commercieel & Marketing Directeur bij Beerschot. Daarnaast heeft Peeters ervaring als ondernemer en in de retail, media en marketing sector.

Voorzitter van de Raad van Commissarissen Juul van Hout over de aanstelling van Günther Peeters: “De afgelopen periode hebben wij in alle rust gezocht naar een geschikte Algemeen Directeur voor FC Eindhoven. Met de aanstelling van Günther denken wij een passende invulling gevonden te hebben voor deze belangrijke functie binnen de club. Samen met Günther gaan we het beleidsplan verder vormgeven en uitrollen.”

“Voetbal is mijn leven en passie. Bij voetbalclubs in Nederland en België heb ik deze passie mogen beleven”, aldus Peeters. “Ik heb altijd de ambitie gehad om Algemeen Directeur te worden bij een Nederlandse voetbalclub. Dat ik deze rol kan invullen bij FC Eindhoven in de stad van mijn hart maakt mij enorm trots. Ik ben verheugd om iedereen bij de club te ontmoeten en aan de slag te gaan voor deze mooie club!”

Welkom bij FC Eindhoven, Günther!