Hongaar Rácz versterkt Blauw-Witten

Üdvözöljük Barnabás!

FC Eindhoven heeft de selectie versterkt met Barnabás Rácz. De Hongaarse middenvelder was de afgelopen weken al op proef bij de Blauw-Witten en heeft getekend voor één jaar met een eenzijdige optie. Rácz is direct inzetbaar en zal vrijdag met FCE afreizen naar Emmen.

De 25-jarige kent een verleden bij de Hongaarse clubs Haladás, Soproni VSE en Újpest FC. Met laatstgenoemde kwam Rácz uit op het hoogste niveau van Hongarije. Bij FC Eindhoven al Rácz gaan spelen met rugnummer 78.

“Barnabás is een technisch begaafde speler met een mooie trap”, aldus Technisch Manager Marc Scheepers. “Tijdens zijn proefperiode heeft hij ons weten te overtuigen van zijn kwaliteiten. Met Barnabás halen we een speler in huis die op meerdere posities op het middenveld uit de voeten kan.”

Üdvözöljük Barnabás!