Justin Goetzee: “Wij hebben de ambitie om onze vaste bezoekers te huisvesten”

PreSeason Update

FC Eindhoven is zich aan het voorbereiden op het nieuwe seizoen van de Keuken Kampioen Divisie. Onder de restricties van de coronamaatregelen werken de mannen van Ernie Brandts toe naar de seizoensstart eind augustus. Gedurende de voorbereiding zullen er enkele updates verschijnen over het proces rondom de club.

In de derde PreSeason Update vertelt Justin Goetzee over de verlenging van zijn termijn als Algemeen Directeur bij FC Eindhoven, voetballen met of zonder publiek en een nieuw cashless betaalsysteem. Daarnaast geeft hij een update over de stand van zaken binnen de club.

(Oefen)wedstrijden in Jan Louwers Stadion

Op 11 en 17 augustus staan er oefenwedstrijden gepland in het Jan Louwers Stadion. FC Eindhoven AV komt op bezoek op 11 augustus en op 17 augustus Jong PSV. De wedstrijd tegen FC Eindhoven AV is niet toegankelijk voor publiek, deze wedstrijd wordt live uitgezonden door FC Eindhoven. De 17e zijn seizoenkaarthouders en businessclub leden welkom, ticketing informatie volgt via de mail (en voor businessclub leden ook via de app).

Daarnaast heeft FC Eindhoven de ambitie om alle vaste bezoekers, seizoenkaarthouders en businessclub leden, een plaats te geven in het stadion bij competitiewedstrijden.

Cashless betaalsysteem

Vanaf het nieuwe seizoen gaat FC Eindhoven werken met een cashless betaalsysteem, dit op advies van de KNVB en het RIVM. Het is een duaal systeem waarmee zowel met FC Eindhoven betaalkaart als pin betaald kan worden. Praktische informatie over dit systeem volgt!

Bekijk de hele PreSeason Update met Justin Goetzee hier via YouTube!

Nog geen seizoenkaart? Bestel je seizoenkaart via www.fc-eindhoven.nl/seizoenkaart!