Met Hermes naar het Jan Louwers Stadion

Vandaag zetten we Hermes in het licht! De sterke samenwerking tussen FC Eindhoven en Hermes gaat verder dan alleen het veld. Als trotse maatschappelijke partner van de FC Eindhoven Foundation, speelt Hermes een essentiële rol bij het bevorderen van mobiliteit rondom onze club. Het draait niet alleen om wat er op het veld gebeurt, maar ook om hoe je er komt!

Als onderdeel van deze samenwerking met Hermes kunnen (seizoen)kaarthouders gratis gebruikmaken van de buslijnen van en naar het stadion op wedstrijddagen. In de Genneper parken wordt momenteel hard gewerkt om delen terug te geven aan de natuur, wat resulteert in veranderingen van bepaalde verkeerssituaties. Het initiatief van Hermes helpt verkeersdrukte te voorkomen en biedt extra gemak aan onze bezoekers. Dat betekent minder parkeerstress en meer groene ruimte in de Genneper parken.

Daarnaast zijn we enthousiast over het feit dat Hermes zich ook als ambassadeur heeft verbonden aan Club van Goei Volk! Misschien heb je de FC Eindhoven bus al zien rondrijden in Eindhoven, of heb je er zelfs al eens een ritje gemaakt. Deze bus is niet alleen een vervoermiddel, maar een bewegend symbool van Club van Goei Volk.

Dankzij deze samenwerking kunnen we niet alleen onze supporters een verbeterde ervaring bieden, maar ook bijdragen aan een duurzamere en meer verbonden stad. Wij danken Hermes voor hun voortdurende steun en kijken uit naar een succesvolle voortzetting van onze samenwerking.