Parkeerterrein op de schop; (gratis) parkeren in P&R

De gemeente Eindhoven gaat, zoals eerder gecommuniceerd, de helft van het grote parkeerterrein tussen FC Eindhoven en hockeyclub Oranje-Rood vergroenen. Vanaf maandag 13 november zal de grote parkeerplaats definitief 50% minder capaciteit hebben én beperkt toegankelijk zijn. Wij verwijzen iedereen graag naar de P&R aan de Aalsterweg, die per 11 november tot in ieder geval het einde van de 1e seizoenshelft gratis toegankelijk is voor iedereen.

Let op: De schuifpoort staat niet standaard open, rijd je auto tot de poort en deze gaat open! Bij het inrijden van de P&R moet je vervolgens een kaartje uitnemen. Voor vertrek moet je het kaartje eerst aanbieden aan de betaalautomaat, vervolgens heb je 15 minuten om uit te rijden.

P&R Genneper Parken
Aalsterweg 316
5644 RL Eindhoven

FC Eindhoven adviseert iedereen om zoveel mogelijk samen te rijden en/of gebruik te maken van het Openbaar Vervoer. Op vertoon van de toegangskaart naar FC Eindhoven is het busvervoer op wedstrijddagen gratis.

Nieuwe situatie parkeerplaats