Seizoenkaarten af te halen bij het stadion

Check hier de extra openingstijden van het secretariaat

Nog één week en dan spelen de Blauw-Witten de eerste officiële wedstrijd van het nieuwe seizoen. Eindelijk weer wedstrijden met publiek in het Jan Louwers Stadion! De Supportersboxen en seizoenkaarten zijn klaar en kunnen worden opgehaald bij het secretariaat na afloop van de oefenwedstrijd tegen Lierse Kempenzonen. De seizoenkaarten met bezorgoptie vallen midden volgende week op de mat.

De afgelopen weken zijn bijna alle seizoenkaarten uit het vorige seizoen verlengd én mogen we dit seizoen veel nieuwe Blauw-Witters verwelkomen aan d’n Aalsterweg. Er is massaal gebruik gemaakt van de 1+1=2 actie. Mede dankzij deze actie zal de grens van 1000 seizoenkaarthouders overschreden worden dit seizoen. Club 1909 leden krijgen apart bericht over de uitgave van de Club 1909-boxen. Namens de club bedanken we alle seizoenkaarthouders voor de onvoorwaardelijke steun!

Secretariaat extra geopend
Op zaterdag 31 juli zal het secretariaat extra geopend zijn tussen 10.00 uur en 14.00 uur. Daarnaast is het secretariaat naast de reguliere openingstijden extra geopend op maandag, dinsdag en woensdag (2,3 en 4 augustus) tot 19.00 uur.

Heb je een reguliere of Club 1909 seizoenkaart maar nog niemand aangemeld via de 1+1=2 actie? Dat is nog steeds mogelijk! Indien je nog iemand aan wilt melden neem dan contact op met onze ticketingafdeling via ticketing@fc-eindhoven.nl of 040 211 29 67.

Nog geen seizoenkaart 2021-2022? Klik hier voor alle informatie!