Steun FCE tijdens de seizoensontknoping!

Bestel je passe-partout tegen gereduceerd tarief nu!

FC Eindhoven doet dit seizoen volop mee in de strijd om Play-Offs en de seizoensontknoping komt eraan! Steun de mannen van Rob Penders tijdens het spannende slot van de Keuken Kampioen Divisie en zorg dat je er de laatste vijf thuiswedstrijden bij bent. Bestel nu de speciale passe-partout tegen gereduceerd tarief!

De Blauw-Witten presteren dit seizoen uitstekend in het eigen Jan Louwers Stadion. Zo werd thuis al negen keer gewonnen en werd maar één keer verloren. De laatste vijf tegenstanders in eigen huis zijn niet de minsten! De volgende ploegen komen nog op bezoek in Eindhoven: VVV-Venlo (11-03), De Graafschap (25-03), Almere City FC (08-04), Jong PSV (15-04) én FC Emmen (29-04).

Passe-partout tarieven:

• Tot 17 jaar: €19,09
  • 18-24 jaar: €34,99
  • Vanaf 25 jaar: €49,99

Apotheose periode 3 tegen ADO Den Haag
Daarnaast speelt FC Eindhoven op maandag 14 maart nog één wedstrijd voor periode 3. Die maandag komt ADO Den Haag naar het Jan Louwers Stadion voor de apotheose van die periode. Als je de passe-partout vóór vrijdag 11 maart besteld mag je gratis naar FC Eindhoven – ADO Den Haag! Of koop hier een los ticket (let op! een ticket per persoon).

Heb je nog geen account in ons ticketingsysteem? Neem dan contact op met onze ticketing afdeling via ticketing@fc-eindhoven.nl of 040 211 2967.