Supportersplein

Dit supportersplein is nog vol op in ontwikkeling, maar langzaam maar zeker begint er een beetje vorm in te komen. Een wedstrijd van FC Eindhoven moet echt de aftrap van je weekend zijn. Gezellig met z’n allen meeleven met onze jongens op het veld. In het weekend wil je daarnaast lekker kunnen relaxen. Ook daar is met spelletjes, video’s, etc. aan gedacht. Daarnaast wordt het ook een plek waar je informatie over zaken rond om de club kunt vinden. Daarom ga je op het supportersplein naast nieuws over busreizen, voorverkoop, etc. ook onze clubmedia terug vinden, leuke prijsvragen en nog veel meer.

Supportersvereniging Eindhoven

Supportersvereniging Eindhoven heeft vanaf oktober 2013 weer een eigen site. Na ruim 3 jaar niet meer online geweest te zijn is er nu een nieuwe site.
Neem een een kijkje op www.sv-eindhoven.nl

Eindhoven 1909: Wie zijn wij?

Wij van www.eindhoven1909.nl zijn supporters die op vrijwillige basis onze collega supporters van informatie, foto’s en plezier willen voorzien. Inmiddels zijn we ruim vijf jaar bezig en kunnen we wel stellen dat iedere vaste supporter wel eens op de website is geweest.

Met een aantal personen houden wij deze site zoveel mogelijk up-to-date. Met het laatste nieuws, wedstrijdverslagen, fotoverslagen, voorbeschouwingen, informatie over de club, het laatste nieuws van de supportersvereniging en ook hebben wij een gastenboek waar iedereen zijn/haar mening kan geven (tenzij dit te ver gaat natuurlijk).

Uiteraard staan wij ook open voor tips van onze supporters. Heb je dus ideetjes of ben je het ergens niet mee eens? Wij horen dit graag! Mail dan eventjes naar webmaster@eindhoven1909.nl