Ticketinformatie FC Eindhoven – FC Volendam

De online ticketshop open!

Op vrijdag 6 augustus is het zover! Dan trapt FC Eindhoven het nieuwe seizoen af in de Keuken Kampioen Divisie. In speelronde 1 is FC Volendam te gast in het Jan Louwers Stadion, de wedstrijd start om 20.00 uur.

Testuitslag, vaccinatie- of herstelbewijs
Voor het bezoeken van de thuiswedstrijden van FC Eindhoven is naast een gepersonaliseerd wedstrijdticket ook een geldig(e) testuitslag, vaccinatie- of herstelbewijs nodig. Dit wordt aan de poort gecontroleerd middels de Corona Check app. Ben je nog niet volledig gevaccineerd en/of heb je nog geen vaccinatiebewijs? Dan dien je via www.testenvoortoegang.nl een gratis sneltest te doen binnen 24 uur voor aanvang van de wedstrijd.

Online ticketprijzen 2021-2022
0 t/m 12 jaar€4,00
13 t/m 17 jaar€6,50
18 t/m 24 jaar€9,50
25+ jaar€12,50

Informatie over het verzenden/afhalen van de seizoenkaarten en het wedstrijdbezoek op 6 augustus volgt.

Zeker zijn van jouw vaste plaats in het Jan Louwers Stadion dit seizoen? Bestel dan nu jouw seizoenkaart hier!