Topscorer Raphinha neemt zaalvoetballers FC Eindhoven bij de hand

FC Eindhoven wint met 3-6

Bron Eindhovens dagblad:

Met een 3-6 overwinning bij Futsal Apeldoorn zijn de zaalvoetballers van FC Eindhoven op de juiste koers richting de play-offs. Raphinha was met vijf van de zes treffers weer eens de beslissende factor voor de Eindhovenaren. De kleine Braziliaan bracht daarmee zijn seizoenstotaal op 28 treffers.

Vijf minuten na de pauze was de Braziliaan weer trefzeker. Bij zijn vierde en vijfde doelpunt werd het hem gemakkelijk gemaakt. De thuisploeg speelde toen al met een vliegende keep. Raphinha had met een lege goal voor zich geen enkele moeite om zich tot man van de wedstrijd te kronen. In de slotseconde kwam de 3-6 nog op het scorebord.

Programma FC Eindhoven

Er staan nog zes wedstrijden tot het einde van de reguliere competitie op het programma. Vrijdag komt Tigers Roermond naar Eindhoven. Ook krijgt FCE nog Groene Ster (3-4) en ASV Lebo (24-4) op bezoek. De ploeg van coach Jan Vogels speelt nog uit bij FC Marlène (20-3) en bij de laagvliegers White Stones (17-4) en Feyenoord Futsal (1-5).