Van Son langer bij FC Eindhoven

Jens van Son heeft zijn handtekening gezet onder een verbintenis tot 2022. De man uit Waalre keerde afgelopen zomer terug in Eindhoven en was op amateurbasis actief. De club heeft een eenzijdige optie voor nog een seizoen. Van Son zal zich vervolgens richten op zijn maatschappelijke carrière bij FC Eindhoven.

Van Son kent een verleden bij Sparta Rotterdam, Roda JC Kerkrade, Fortuna Sittard en FC Den Bosch. Nu gaat de dertiger voor zijn negende seizoen in het Blauw-Wit van FC Eindhoven. De middenvelder kwam tot op heden 221 keer in actie voor de Blauw-Witten en wist verschillende prijzen te pakken.

Jens van Son over zijn toekomst: “FC Eindhoven is voor altijd mijn club, hier heb ik mijn mooiste momenten als voetballer beleefd. Ik ben nog niet klaar als voetballer maar kijk ook al wel vooruit naar de periode na mijn voetbalcarrière. Voorlopig kom ik nog gewoon op de fiets naar het stadion”, lacht Van Son.

“Jens is een echte clubman bij FC Eindhoven”, zegt Technisch Manager Marc Scheepers. “Hij draagt het FC Eindhoven DNA met zich mee. Met zijn ervaring kan hij onze jonge spelers in het team beter maken. Daarnaast is het mooi dat we met Jens vooruit kijken naar zijn maatschappelijke carrière na het voetbal bij FC Eindhoven.”