Verreth komt Blauw-Witten per direct versterken

Welkom bij de Blauw-Witten, Matthias!

FC Eindhoven heeft de selectie versterkt met Matthias Verreth (23), de Belg sluit per direct aan. De middenvelder komt over van Waasland-Beveren en heeft getekend tot het einde van dit seizoen.

Matthias Verreth is afkomstig uit het Belgische Morkhoven en maakte op jonge leeftijd de overstap van de jeugd van Lierse SK naar stadsgenoot PSV. Bij de Rood-Witten doorliep Verreth bijna de gehele opleiding en kwam drie keer in actie voor de hoofdmacht van PSV. In 2019 verkaste de middenvelder naar Waasland-Beveren in België. Die club verhuurde Verreth afgelopen seizoen een half jaar aan het Deense Kolding IF. Naast zijn clubcarrière doorliep de voormalig PSV’er ook verschillende nationale jeugdelftallen voor België.

Technisch Manager Marc Scheepers over de nieuwe aanwinst: “Matthias is een directe versterking voor onze selectie. Na het vertrek van Enrico Hernandéz werd de spoeling wat dun op het middenveld. Met Matthias halen we een speler in huis die op meerdere posities inzetbaar is.”

Welkom bij de Blauw-Witten, Matthias!