Vertrokken spelers nemen afscheid van FC Eindhoven

In de rust van FC Eindhoven – MVV Maastricht neemt FC Eindhoven afscheid van een aantal spelers die vertrokken zijn in de afgelopen transferperiode. Rodney Klooster, Branco van den Boomen en Siebe Van der Heyden hebben toegezegd aanwezig te zijn in het Jan Louwers Stadion.

Rodney Klooster speelde 27 wedstrijden voor FC Eindhoven en vertrok afgelopen zomer naar Botev Plovdiv. Branco van den Boomen speelde in zijn tweede periode 79 wedstrijden voor de Blauw-Witten en maakte een transfer naar De Graafschap. Siebe Van der Heyden speelde één seizoen aan de Aalsterweg en vertrok deze zomer naar Royale Saint Gilles in België.

Naast Rodney, Branco en Siebe namen ook Augustine Loof, Elisha Sam, Rochdi Achenteh, Joran Vermeulen, Elton Kabangu en Guy Smit afscheid van FC Eindhoven.