WEDSTRIJDEN VOORLOPIG ZONDER PUBLIEK

Met ingang van dinsdag 29 september 18.00 uur zullen de wedstrijden van FC Eindhoven achter gesloten deuren plaatsvinden. Het kabinet maakte maandagavond bekend dat dit voor alle sportwedstrijden geldt. De wedstrijd FC Eindhoven – FC Marlène van vrijdagavond 20.30 uur is de eerste wedstrijd waarvoor deze maatregel geldt.

Helaas is het dus niet mogelijk om de komende tijd wedstrijden van FC Eindhoven te bezoeken voor zowel supporters als sponsoren. De deuren van het Indoor Sportcentrum Eindhoven blijven noodgedwongen dicht. FC Eindhoven is van mening dat de afgelopen thuiswedstrijd naar behoren is verlopen volgens de protocollen opgesteld door de KNVB en het RIVM. Op basis van nieuwe ontwikkelingen, inzichten, maatregelen en richtlijnen zal FC Eindhoven verdere informatie verstrekken. Als club moeten we de maatregelen accepteren en zoveel mogelijk bijdragen om de verspreiding van het virus tegen te gaan.