Zakari Amrani verlengt zijn contract bij FC Eindhoven Futsal

FC Eindhoven verlengt met sterkhouder Zakari Amrani. De voormalig international blijft tot minimaal 2025 verbonden aan de Blauw – Witten uit Eindhoven. Amrani verdedigt sinds het seizoen 2020/2021 de kleuren van FC Eindhoven.

Het laatste landskampioenschap dateert alweer van 2015. In 2019 werd voor het laatst de beker aan het palmares toegevoegd. De voormalig jeugdspeler van onder meer Willem II en FC Utrecht gaat ervoor om prijzen aan het palmares van Eindhoven toe te voegen.

Betaald voetbal

Van 2010 tot 2012 speelde de geboren Rotterdammer voor Jong FC Utrecht. In deze periode speelde hij ook één wedstrijd voor het eerste elftal van FC Utrecht op het veld in de Eredivisie. Op 24 oktober 2010, in het 1-4 gewonnen duel met SBV Vitesse, kwam hij in de 89e minuut in het veld voor Edouard Duplan.

Algemeen directeur Anil Badloe over de contractverlenging van de 31-jarige Zakaria Amrani:

“Zaka is onze strateeg. Zowel op de training als in de wedstrijd is hij altijd bezig om de situatie te analyseren en het team beter te maken. Een geweldig persoon binnen de spelersgroep en een verlengstuk voor de coach. Wij zijn ontzettend blij dat Zaka het goed naar de zin heeft en zijn carrière gaat beëindigen bij FC Eindhoven. Als het na drie jaar nog niet genoeg is dan plakken we er toch nog een jaartje aan vast.”