FC Eindhoven trakteert!

Wie jarig is trakteert! Om het 110-jarig jubileum te vieren trakteert FC Eindhoven alle seizoenkaarthouders. Vanaf de jubileumwedstrijd op 15 november tegen MVV Maastricht mogen alle seizoenkaarthouders twee supporters aanmelden voor een gratis seizoenkaart voor de rest van het seizoen!

Aanmelden kan via onderstaand inschrijfformulier of bij het secretariaat binnen de openingstijden (behalve op wedstrijddagen). De seizoenkaarthouder dient het formulier in te vullen en de twee nieuwe seizoenkaarthouders daarop aan te melden. Aanmelden kan vanaf vrijdag 8 november tot 31 januari 2020.

Als de aangemelde personen verlengen voor het seizoen 2020-2021 ontvangt de huidige seizoenkaarthouder korting op een nieuwe seizoenkaart voor volgend seizoen. Eén aangemelde seizoenkaart levert 25% korting op, twee seizoenkaarten leveren zelfs 50% korting op.

Een ingevuld inschrijfformulier kan ingeleverd worden bij het secretariaat van het Jan Louwers Stadion binnen de openingstijden of gemaild worden naar ticketing@fc-eindhoven.nl.