Ticketinformatie thuiswedstrijden VVV-Venlo en ADO Den Haag

Support onze Blauw-Witters thuis tegen VVV-Venlo en ADO Den Haag!

Na de derde uitwedstrijd op rij staan de komende week twee thuiswedstrijden in vier dagen op het programma. Vrijdag 11 maart komt VVV-Venlo op bezoek, maandag 14 maart reist ADO Den Haag af naar Eindhoven. In dit bericht lees je alle ticketinformatie.

Eerste thuiswedstrijd van periode 4
Afgelopen vrijdag rolde de bal voor het eerst in periode 4 van de Keuken Kampioen Divisie, uit bij rivaal Helmond Sport werd met 1-2 gewonnen! De eerste thuiswedstrijd van periode 4 is tegen VVV-Venlo. Voor deze wedstrijd staat de online verkoop open, ook zullen de kassa’s geopend zijn op de wedstrijddag.

Ontknoping periode 3 tegen ADO
Maandag 14 maart is het zover, dan staat de langverwachte ontknoping van periode 3 op het programma. FC Eindhoven staat momenteel bovenaan in die periode en treft dus ADO Den Haag in het eigen stadion. Titelconcurrenten FC Emmen en FC Volendam treffen elkaar gelijktijdig in Emmen, een spannende eindsprint wacht! Voor deze wedstrijd is alleen online verkoop mogelijk, per persoon staat het maximum aantal tickets op een. Er is geen kassaverkoop op de wedstrijddag.

Bij vragen en/of opmerkingen kun je terecht bij onze ticketingafdeling via ticketing@fc-eindhoven.nl of 040 211 2967. Ook als je nog geen bestaand account hebt in ons ticketingsysteem vragen we je contact op te nemen.

Extra kassaverkoop bij het stadion
Deze week zal het secretariaat van het Jan Louwers Stadion extra geopend zijn voor ticketverkoop. Op dinsdag 8 maart en woensdag 9 maart tot 19.00 uur en op zaterdag 12 maart tussen 11.00 en 13.00 uur. Vergeet je identiteitsbewijs niet!

Speciale passepartout
Naast losse kaartverkoop biedt FC Eindhoven ook een speciale passepartout aan voor de laatste vijf thuiswedstrijden van de competitie. Meer informatie? Klik hier!