Maandag vond de eerste trainingsdag van het seizoen 2020-2021 plaats in het Jan Louwers Stadion. De eerste training was onder voorwaarden openbaar en werd door ongeveer 50 supporters bezocht.

Op het trainingsveld stonden maar liefst 32 spelers waaronder enkele nieuwe gezichten aan de Aalsterweg. De nieuwste aanwinsten Alef Joao, Hugo Botermans en Lorenzo van Kleef waren te bewonderen naast oude bekende Jens van Son. Laatst genoemde houdt de komende tijd zijn conditie op peil bij de Blauw-Witten. Na de eerste training spraken we met Ruud Swinkels, Maarten Peijnenburg, Lorenzo van Kleef en Ernie Brandts.

Voorbereiding op competitiestart

De selectie van hoofdtrainer Ernie Brandts traint de komende weken besloten in aanloop naar de competitiestart eind augustus. Deze periode zal FC Eindhoven ook enkele oefenwedstrijden afwerken, het hele programma is hier te lezen. De eerste oefenwedstrijd staat gepland op 30 juli, dan speelt FC Eindhoven tegen het De Graafschap van Branco van den Boomen.

Nog geen seizoenkaart voor het nieuwe seizoen? Ga dan naar www.fc-eindhoven.nl/vooraltijdblauwwit en zorg dat je erbij bent!

Fotoverslag eerste training

Jeem Sportphotograpy